poniedziałek, 12 kwietnia 2010

2 wrozby w ciastku :)

w jednym ciastku 2 wrozby:
1) happy events will take place shortly in your home
2) a delay may work out to your advantage
;)
za zdjecia dziekuje cudownej Nonce:*,
sama nadal nie mam czym robic zdjec

scarf - h&m
cardigan - bershka
t-shirt - pull&bear
skirt - coco mayaki
zdjecie to bierze udzial w konkursie s.i.x. - wystarczy wcisnac serduszko by pomoc mi wygrac;) please click :)

21 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja, która wydaje mi się "do ludzi", a nie wyreżyserowaną sesją. Boska jest. Sama chętnie bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie jak zawsze super.

    często robisz włosy? bo na żadnym zdjęciu nie widać odrostów . i czy nie zniszczyły włosy od tego mocno?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie :)

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  4. PINKI - to tylko włosy:) nie ma co się cackać.

    A Coco Twoj wygląd zawsze mi się podoba, więc nie będę słodzić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygladasz, podoba mi sie ta spodnica i rajty, a co do krakowa to kocham go nad zycie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kiwaczek2 -> mam podobny kolor do coco i długo-długo też myślałam sobie 'to tylko włosy'. a teraz są masakrycznie poniszczone i dużo mi wypada i od prawie roku boje się utlenić odrosty.
    a coco na zdjęciach zawsze wygląda super i dlatego pytam^^ może zna jakieś sprytne sposoby na jasny blond, które nie niszczą tak włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały strój na duży plus, najbardziej zachwyciły mnie buty<3:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wlosy wlosy heh otoz wlasnie na tych zdjeciach widac ze odrosty mam :D
    wlasnie za chwile je rozjasnie ;)
    jakie sposoby? uhhh wieeele.... ale zaczynajac od farbowania - tylko odrosty farbuje, dzieki czemu sie juz tak nie niszcza, potem sekretny skladnik zdrowych mimo ze rozjasnianych wlosow - kwasny szampon (zamyka luski wlosow po rozjasnianiu przez ca sa gladziutkie)
    oraz pozniej pielegnacja oczywicie... wiele lat meczylam sie ciagle przycinajac spalone koncowki, w koncu przestalam uzywac nawet fryzjerskich kosmetykow (takich ze zwyklego sklepu nawet nie ruszam bo wiem ze to zwykly silikon w plynie i zamiast pomagac - tylko pogarsza stan wlosow)
    w koncu przeszlam na produkty apteczne i to pomoglo mi bardzo - seboradin cala seria do zniszczonych wlosow wraz z maska nanoefekt mnie uratowala i pozwolila wreszcie zapuscic wlosy:)
    ale i tak to byl dopiero poczatek:D
    zawsze marzylam zeby moje wlosy byly zdrowe NA PRAWDE
    a nie po nalozeniu odzywki... wiec postanowilam ze przerzuce sie na szampony i odzywki naturalne:)
    i to bylo bardzo trudne - przez wiele miesiecy wyplukiwalam cala ta chemie ktora w siebie wkladalam wczesniej :D wiec oczywiscie po myciu glowy mialam strasznie poszarpane i matowe wlosy... ale cierpliwosc sie oplacila:)
    kiedys bylam uzalezniona od masek,odzywek i kapsolek(nawet nie wiecie ile to moze pochlaniac pieniedzy!) a teraz moge sobie pozwolic na umycie wlosow samym szamponem, co wczesniej bylo niewyobrazalne... oczywiscie moje wlosy i tak sa zniszczone w porownaniu do wlosow nigdy nie dotknietych farba do wlosow, ale i tak jest calkiem niezle!

    ufff.. ale sie rozpisalam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. hy, i'm marilia and i know it's gonna seems very weird but i doing a college work about the five basic style of fashion and i found you on lookbook and i saw a lot about glam style in you so i was wondering if you maybe can help me?
    i'm gonna leave here my email for you contact me if you wanna help, it's just some question i wanna ask you, noting more...

    lipstickstuff@gmail.com

    thanks anyway...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, a w butach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo bardzo wdzięczne zestawienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. łał^^ dzięki, nie spodziewałam się takiej wyczerpującej odpowiedzi:)
    jeszcze cie pomęczę^^' tlenisz i farbujesz czy tylko farbujesz? bo mi nie udało się jeszcze znaleźć farby, która dawałaby mi na włosach odpowiednio jasny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. rozjasniam rozjasniaczem tylko, takim 5-6 tonow albo mocniejszym(mam jasne wlosy naturalnie) potem szampon fioletowy z joanny zeby usunac zolty odcien:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcisnęłam serduszko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz ślicznie, masz coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czesc, czy mozna zamowic u Ciebie ''kolie'' z pior?:) bylabym chetna:) prosze napisz karolkot@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. do wszystkich miłośników sztuki dobrej woli. jest fajna akcja w szalenie zacnej sprawie. warta przyłączenia się bez względu na różnice płciowe, religijne, czy te w politycznych zapatrywaniach.

    cel – zebranie 100 000 podpisów pod petycją do premiera z apelem o przeznaczenie 1% (dosłownie: jeden procent) z budżetu na kulturę.

    o bracia i siostry, co nie samym chlebem żyjecie, a telewizyjne igrzyska nie budzą uśmiechu na waszych pyskach! :)
    połączmy się w tym czynie obywatelskim i pokażmy, że siła nas!
    pod tym adresem można dowiedzieć się o szczegółach akcji:
    http://obywatelekultury.pl/

    albo np.:
    http://galeriabrowarna.blogspot.com/2010/05/1-na-kulture.html

    a tu można złożyć podpis:
    http://obywatelekultury.pl/zloz-swoj-podpis/

    przekażcie proszę dobrzy ludeczkowie tę wiadomość drogą blogowo-postowo-pantoflową do jak najszerszego grona odbiorców. a jeżeli wola gospodarzu, poświęć proszę dwa zdania tej akcji u siebie na blogu.
    dzięki za uwagę i z góry przepraszam jeżeli zakłuciem jakąś harmonię w postach panującą.
    pozdrawiam serdecznie z turbo szacunkiem
    obywatel kultury
    czyli jeden z was

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj piekna. milo bylo Cie spotkac , fotki zgram wkrotce i wrzuce-przesle. staje sie takze fanka :))

    OdpowiedzUsuń