wtorek, 13 listopada 2012

neo

W najbliższy weekend wybieram się na Neo Fashion Jamboree do Bielsko-Białej. 
17 - 18 listopada od 12 do 19 będę wraz z moimi świeżutkimi wyrobami w showroomie 
Neo Fashion Label mieszczącym się w Domu Kultury Włókniarzy przy ul. 1 Maja 12.
Budynek ten znajduje się w sąsiedztwie Muzeum Techniki i Włókiennictwa,  
gdzie odbywać się wszystkie pokazy mody (w tym IMA MAD w niedzielę o godz.14:00), 
warsztaty i wykłady Neo Fashion Jamboree.  
Już nie mogę się doczekać !



Rzeczy, które będzie można znaleźć na moim stoisku, na razie muszą zostać tajemnicą, 
jednak mogę zdradzić, że w pobliżu będą wisieć efekty mojej współpracy z Pat Guzik, 
a oto ich zapowiedź ... co myślicie? 







13 komentarzy:

  1. Ja tam tylko jedno myślę, odkąd zobaczyłam te foty- wyglądasz na nich tak zajebiście, że.... no wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera szkoda, że mnie nie będzie, bo przygarnęłabym też coś od Pat.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w grudniu w krk będą kolejne targi dizajnu ;) wpadaj!

      Usuń
    2. Kiedy dokładnie? To sobie zapisze w kajeciku moim i może wpadne. Do Katowic wpadajcie.

      Usuń
  3. ostatnia sztuka z białymi hairami to spełnienie moich marzeń co to fasonu, kolorystyki i oryginalności!
    mam nadzieję, że dane mi będzie kiedyś mieć tę przyjemność i kiedyś posiądę taką sztukę :)

    pozdr. serd. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie więcej więcej :)

      Usuń
    2. miłość zwyciężyła. już ją zamówiłam :)

      Usuń
    3. właśnie słyszałam <3 cieszę się <3 uwielbiam gdy moje rzeczy trafiają w odpowiednie ręce <3

      Usuń
  4. i ja żałuję, bo kolaboracja mistrzowska! a schodząc z tematu samych projektów - na fotach wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jakiś zupełny przypadek, a może wpływ peruki :D
      anyways dziękujemy <3

      Usuń
  5. Ja myślę, że mieszkam w Bielsku- Białej i planuję pojawić się w showroomie... :D

    OdpowiedzUsuń