środa, 22 sierpnia 2012

burning fire gives a warmth

czyli zapowiedź nowej kolekcji Pat Guzik 
biżuteria Maja Racka 
więcej... w swoim czasie. cierpliwości. warto.





.


a poza tym... dostałam wreszcie w ręce nowy album Fashion People Doroty Wróblewskiej.
w środku znów mogłam zobaczyć sporo znajomych twarzy.
wszystko świetnie sfotografowanych przez Szymona Brzóskę.
polecam więc jego nowy blog streetfashion styletalker.net :)
  

 wrzucam więc parę skanów z moją mroczną osobą...
pokrytą od stóp do głów w h&m, z wyjątkiem spódnicy od Pangea,
pierścionka pylones i wisiorka od Makabresque 



 na ostatnim zdjęciu siedzę z autorką mojego ukochanego amuletu, Agatą Makabresque :v

taka ze mnie "imprezowiczka", że nie dopiłam nawet jednego kieliszka wina, ale dobrze się bawiłam ;)
uściski dla całej ekipy h&m i podziękowania dla Justyny Komorek za wszystko.

17 komentarzy:

  1. Oj czekam z niecierpliwością, pierwsze zdjęcie wygląda bardzo zachęcająco!

    Album też git, wyglądasz super-mrocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeateś absolutnie zjawiskowa.
    Na album czekam i doczekać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś jedyną znaną mi osobą, która potrafi założyć spódnicę "krótko z przodu, długo z tyłu" i nie wyglądać jak masa innych lasek noszących tę spódnicę. Uwielbiam Cię! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W 'Fashion People' jesteś absolutnie zabójcza.

    OdpowiedzUsuń
  5. O BO ŻE... Coil na polskim blogu szafiarskim, myślałam, że nigdy nie dożyję tej chwili!!!!!
    chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
  6. to się nazywa blog, jestem pod mega wrażeniem. Będę tu bardzo bardzo często.!

    OdpowiedzUsuń